Bewertungen von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo Almelo

Neue Beurteilungen

5.0
Buiting Staalbouw
13 Mai 2022

Pindasaus mag wat dikker, voor de rest top.

Brenda
12 Mai 2022

Het eten was heerlijk, en de bezorger was heel erg vriendelijk en snel

Daniel B
11 Mai 2022

We hadden al maanden zin in het rollade menu en kipschnitzel menu, en ze waren beiden geweldig. De uitgebreide groentemix met warme wortels, boontjes, doperwtjes, mais, en volgens mij nog meer wat ik niet meer weet, was heel mooi. Bezorging was op tijd en heel top dat het koude spul apart verpakt was van het warme spul. Patatjes blijven een verbeterpuntJE, die waren een beetje droog, maar ze gingen er prima in. Kan niet wachten tot de volgende bestelling!

De genieter
10 Mai 2022

Bezorger wist het adres niet te vinden ?? Eten was eigenlijk koud!!!

L
9 Mai 2022
Karin
7 Mai 2022
Vossebeld
6 Mai 2022
Rick
6 Mai 2022

Erg goed en smakelijk.

Cor
5 Mai 2022

Uitstekend

H. Laarman
29 April 2022

Als een patatje shoarma wil, wil ik alles in 1 bak en niet alles apart. De shoarma was Ă©Ă©n grote klont, helaas was dit ver onder de maat.

Buiting Staalbouw
29 April 2022
Eva
28 April 2022

Patat was niet krokant en de spareribs hadden weinig smaak en waren droog.

Bakker
27 April 2022

Beetje weinig shoarma. Kleine tip doe het broodje apart

Anoniem
25 April 2022
Lizette
25 April 2022

Erg goed en lekker.

Lyan Moes
24 April 2022
Koen
22 April 2022

Wederom prima.

Bjorn
22 April 2022

Top

Gerrits
21 April 2022

Prima in orde

Thom
18 April 2022
Mario
15 April 2022

Goed!

Kevin
10 April 2022
Sandra
10 April 2022

We hebben het eten afgehaald .en het was goed .netjes verpakt .super lekker en warm

Bakker
5 April 2022

Goed eten. Aub geen kokos in softijs doen. Dat was het enige nadeel en niet om gevraagd

Rutger
3 April 2022

Had iets warmer gekund. Maar voor de rest was het lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Björn de Feber
2 April 2022

Het bestelde eten was uitstekend.

Jan
1 April 2022
Patrick Mulder
1 April 2022

Na het debacle van vorig week, nu weer lekker, zoals het hoort.

Peter
29 MĂ€rz 2022

Erg goed.

Saskia
27 MĂ€rz 2022
Woltjer
25 MĂ€rz 2022

Het was netjes dat er gebeld werd dat de bestelling eerder bezorgd kon worden. Verder was de bestelling niet zoals we gehoopt hadden. De patat was slap en de spareribs droog. Erg jammer, maar een leermoment voor de volgende keer!

Buiting Staalbouw
18 MĂ€rz 2022
Brongers
8 MĂ€rz 2022

Was heerlijk top

Harold
6 MĂ€rz 2022

Optijd bezorgt en lekker gegeten

Lydia de jong
5 MĂ€rz 2022

De menu's met karbonade of shasliks die geserveerd worden met gebakken aardappeltjes of patat zouden wel alsgeserveerd mogen worden met rauwkost ipv warme groenten is geen goede combinatie

Stegeman
5 MĂ€rz 2022

Helaas was deze keer de boel niet op orde; bestelling aangegeven 18.00 uur, bestelling word na 18.30 uur bezorgd. Met name de friet was niet warm, en deel van de sausjes ontbraken. Gebakken ei was zwart van onderen, allemaal restanten uit de pan. Zo kennen we het niet. Wel netjes geholpen door personeel toen ik belde over de tekortkomingen.

Reinders
3 MĂ€rz 2022

Lekker!

Bram Gauw
3 MĂ€rz 2022
Bolletje
27 Februar 2022

1L Cola geleverd ipv bestelde 1,5L. Eten was lauw/koud. Normaal altijd wel goed.

Kamp
22 Februar 2022

Het eten was lekker alleen het broodje van de hamburger viel helemaal uit elkaar. Misschien dat jullie daar wat aan kunnen doen. Maar het was wel heel lekker

Margreet
20 Februar 2022

Was weer lekker, zoals altijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Laura Kiewiet
20 Februar 2022
Lubbers
20 Februar 2022
Anoniem
19 Februar 2022
J
18 Februar 2022
Mathilda
18 Februar 2022

Heerlijk eten en snelle levering

Cor
17 Februar 2022

Uitstekend zoals gewoonlijk

Bennie Zwakenberg
13 Februar 2022

al het eten was koud en de goente koud en niet lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste, Vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens is geweest. Wanneer iets niet naar wens is, is het makkelijkste om gelijk te bellen. Dan kunnen wij een passende oplossing aanbieden. U geeft ook aan dat het niet lekker is. Dit is voor ons moeilijk onderbouwende feedback. Wat was er niet lekker? Elke review koppelen wij terug in ons team. Hierdoor streven we naar de beste ervaring voor onze klant elke bestelling.

Jacobs
12 Februar 2022
Lizette
11 Februar 2022

Prima

Michel
6 Februar 2022
Dimi Schoemaker
6 Februar 2022

het heeft ons super gesmaakt en de 350 gram burger is echt een aan rader maar schrik niet het is een super groot ding maar hartstikke lekker echt top dit de volgende keer nog keer heeeeerljjk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilse
5 Februar 2022
S
3 Februar 2022

Super lekker eten!! Snelle bezorging

Petra Gierveld
3 Februar 2022

Heerlijk eten, betaalbaar, warm bezorgd. Echt een aanrader!

Cor
31 Januar 2022

Uitstekend (zoals gebruikelijk)

Wendy
30 Januar 2022

Het eten was top. Warm en goed gebakken aardappels zoals gevraagd. Bezorger ook super en snel! Complimenten. In het verleden vaker besteld maar dit was zeker een van de betere keren! Ga zo door!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carmen
30 Januar 2022

Normaal altijd tevreden. Dit keer rook ik bij het uitpakken van de frikandel speciaal al een vreemd, niet vers luchtje. Het lag of aan de mayonaise of aan de frikandel zelf, maar de hele smaak is er ook aan verloren gegaan en dus de frikandel speciaal XL weggegooid. Normaal gesproken nooit iets te klagen. Bestellingen altijd compleet, meestal ook op tijd en lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bert Poortier
30 Januar 2022

Super goed eten en een vlotte bezorging. Echt een aanrader.

Marrejett
26 Januar 2022

3 bakjes pindasaus. Erg waterig en weinig smaak. Erg jammer. Verder alles top

Lekkerbekjes
24 Januar 2022

Heerlijke hamburgers, goede bezorging!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maathuis
24 Januar 2022

De lekkerste patat van Almelo. Vriendelijk en bezorgd volgens tijden aangegeven in de mail. Door de kwaliteit van het eten is het vaak erg druk. Aandachtspunten dan zijn we: leveren wat er is besteld en de temperatuur van het eten. Ondanks daar het top team zien wij dat door de vingers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A
20 Januar 2022

Lekker en snel!

Sabine pigge
19 Januar 2022

Varkenshaas saté was lekker De patat was zga koud..jammer

Jacqeline
17 Januar 2022

Geen enkel verbeterpunt was stipt optijd klaar en lekker warm en knapperig

Best food!
16 Januar 2022

Heerlijk gegeten! Top bezorging !

Carina
15 Januar 2022

De rasfriet was bijna koud en de toevoeging oorlog was echt te weinig. Voor 1 euro nog geen eetlepel pindasaus, eetlepel mayonaise en uitjes. Echt te weinig. De kip saté was daarentegen subliem, mals en mooie portie. Bij bezorging had ik vooraf duidelijk aangegeven dat wij Corona positief waren. Belt er een dame op leeftijd aan die geen afstand neemt. Waarom vul ik dan dat extra veld in. Neem geen risico!

Hj
15 Januar 2022

Perfecte tijd geleverd, heerlijke hamburgers. En fijn vlees bij m’n patat warm vlees. đŸ‘đŸŒ

Gerry Smit
15 Januar 2022

Zoals altijd heerlijk gegeten

Cor
14 Januar 2022
Marrejett
14 Januar 2022

Altijd lekker. Jammer dat de patat niet echt warm was. Milkshake bekers stonden er tegenaan.

BOVAR ALMELO BV.
14 Januar 2022
Koen
12 Januar 2022

Uitstekend zoals gewoonlijk

Patricia De Vries
10 Januar 2022

Weer superlekker gegeten! Zeer tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dj
8 Januar 2022

Kwaliteit Eten was goed alleen helaas niet warm

Joey
8 Januar 2022

Eten was goed alleen wat aan de koude kant. Besteld om half 8 en kwam ruim 2 uur later pas aan! Klaag niet snel maar dat is wel erg lang op eten wachten

Geen
7 Januar 2022

Eten kwam 1,5 uur na bestellen Was koud toen het hier eindelijk was het is hier 5 minuten vandaan toch 20 onderweg

Carmen Asteleijner
7 Januar 2022

Na een lange toch maar weer eens besteld maar doen we niet weer. Patat was koud, kroket nog half bevroren en de frikandellen lauw. Erg jammer het was altijd top bij jullie

Sharon
5 Januar 2022

Ik had een patat hete kip. Het was wel lekker maar een deel vd kip leek kapot, dus maar uitgespuugd en dan smaakt de rest helaas ook niet. Erg jammer

Cor
4 Januar 2022

Uitstekend

Ceren
3 Januar 2022

Ik kom morgen langs, schandalig dit !

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Ceren Kahraman, Als u uw klacht opgelost wil hebben verzoeken wij u om contact op te nemen via onze mail ijsenzo@live.nl. Hier zullen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

Fennie
3 Januar 2022

Heerlijke snitsel en de aardappel schijfjes met kruiden waren ook erg goed

Wolthuis
3 Januar 2022

Zeer lang moeten wachten op de bestelling 40 minuten na de aangegeven tijd van bezorging.

Jos Aarninkhof
31 Dezember 2021
Poelarends
30 Dezember 2021
rob kosters
30 Dezember 2021
Melanie
30 Dezember 2021
Sharon Kruger
29 Dezember 2021

Ons huis was dit keer beter te vinden gelukkig! De berehap was erg lekker!

Geerdink
27 Dezember 2021

Het eten was goed en lekker vooral verrassend waren de stokbroodjes bij de trio en berehap

Sharon Kruger
23 Dezember 2021

Na een paar goed ervaringen , nu een slechtere. Hamburger van de double hamburger en de hamburger van de BBQ hamburger was zo goed als aangebrand. Alles was lauw tot bijna koud. Helaas kon de bezorgster ons huis ook niet in 1x vinden.

Patrick Mulder
17 Dezember 2021

Perfect! Ook lekker pittig, zoals gevraagd bij bestelling!

Boxem
12 Dezember 2021

Altijd lekker maar mankeert altijd wel wat aan de bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alexander Vries de
12 Dezember 2021

Ja ben gewoon tevreden en lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niels
10 Dezember 2021

Snel bezorgd en goed eten

V Pelgrum
10 Dezember 2021

Het eten is heerlijk Maar het eten was een half uur telaat

Gerald Niks
10 Dezember 2021
BOVAR ALMELO BV.
10 Dezember 2021
wiko
6 Dezember 2021

prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eric
4 Dezember 2021

Snel en goed!!

Karla
27 November 2021

Helaas was de bestelling een half uur te laat door drukte, maar het wachten werd gecompenseerd met 4 gratis ijsjes đŸ€—

Cor
26 November 2021

Altijd prima.

P
24 November 2021

Als je een smulrol besteld en een Satherol oid krijgt bij je bestelling sta je wel even raar te kijken. Het smaakte wel dat is het probleem niet maar een satherol of smulrol is wel iets anders.

Thom
22 November 2021

Heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jolandaflietstra@gmail.com
21 November 2021
Berjo Lammers
20 November 2021

Het eten is nooit echt warm . Of het zit niet in warmhoud bakken of zoiets

Bernard
20 November 2021

Super lekker! Top service

D
20 November 2021

Lekker!!

Cor
19 November 2021
René Stam
18 November 2021

Heb weer heerlijk gegeten, bestel meestal 2 maaltijden tegelijk, makkelijk en goede kwaliteit, een blijvertje.

Sev
18 November 2021

Super lekker gegeten, snelle en leuke bezorging!

Asteleijner
17 November 2021

Al jaren bestellen we hier maar het wordt met de tijd slechter! Eten wat gewoon koud aankomt, patat wat niet goed doorbakken is. Erg jammer want het eten was altijd erg goed.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Dank voor het schrijven van een review! Vervelend om te horen dat uw bestelling niet helemaal naar wens is geweest. Wij doen natuurlijk (net zoals vroeger) even ons best om uw bestelde producten goed bij u aan de deur te krijgen. Mocht het volgende keer nog niet helemaal naar wens zijn, dan adviseer ik u gelijk te bellen. Dan kunnen we altijd tot een passende oplossing komen!

Daniel
17 November 2021
Kolthof
14 November 2021
Schepers
14 November 2021

Eten smaakte heerlijk, bezorging snel!

C Roos
13 November 2021

Prima eten, erg veel mogelijkheden in het menu! Bezorging enigszins laat, maar begrijpelijk op een zaterdag avond.

Parel
11 November 2021

Dit is een snackbar die verstand heeft van Snacks en genoeg saus

Naomi Meijer
7 November 2021

Goedenavond, ik had vanavond ook een mailtje gestuurd .. weet niet of jullie die al hebben ontvangen daar had ik ook een foto bij gestuurd
 we hadden vanavond de kipsnitsel helemaal aangebrand.. was niet te eten hebben het weg moeten gooien 
 normaal altijd te spreken over jullie maar nee deze keer slecht!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Naomi, ik vind t vervelend dat dit gebeurt is, je mail hen ik helaas nog niet ontvangen, maar bel svp de volgende keer dan kunnen we gelijk het probleem oplossen

S
7 November 2021

Lekker hoor!

Schepers
7 November 2021

De Schnitzels waren heerlijk ! Patat en aardappels veel zout en erg gekruid. We misten de extra touch zoals blaadje sla, komkommertje etc. Ook geen servetjes bij geleverd.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Ik zie in uw bestelling dat u schnitzel met frietjes hebt besteld, dat is ook precies zoals het er staat en tegen een scherpe prijs. Wilt u het uitgebreider dan hebben we een schnitzelmenu. Daarin zit ook warme groente, appelmoes, rauwkost en een toetje in de vorm van een bolletje ijs. Servetten en bestek leveren we alleen bij op verzoek, dit om verspilling van verpakkingsmateriaal tegen te gaan. Maar wel fijn dat het u goed gesmaakt heeft.

Joey
6 November 2021

Heerlijke hamburgers, gehaktbal had een aangebrande smaak. Verder altijd lekker ijs hier

Bert
29 Oktober 2021

Prima

Bianca Van Driel
24 Oktober 2021

Was super en sneller dan verwacht. Top service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique Schuijl
24 Oktober 2021

Op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten. Goed geadviseerd door Demi Stokkers over keuze!!!!

Bertran
22 Oktober 2021
-
22 Oktober 2021

De kwaliteit en service is top! Alleen jammer dat er de laatste tijd vaak iets mis gaat. Bijvoorbeeld een wit pistoletje ipv bruin wat besteld was en geen uitjes op de Filet American.

Herman
22 Oktober 2021

Gewoon goed đŸ‘đŸ» Hamburgers zijn klasse!

Cor
21 Oktober 2021

Uitstekend

jc meijer
18 Oktober 2021

Heerlijk zoals altijd

Staalbouw Almelo
16 Oktober 2021

Week na week netjes op tijd.

Koen
12 Oktober 2021

Erg lekker.

Eric
7 Oktober 2021

Goed als altijd, en sneller bezorgd dan de tijdsinschatting vooraf, top.

Patricia De Vries
3 Oktober 2021

Zoals altijd...dik tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Moniek Snellink
2 Oktober 2021

Heel veel keus, bezorgt zeer binnen de tijd, heerlijk eten, goed warm, goede prijs! Top

J Bonthuis
30 September 2021

alles was lekker heet en nog heel knapperig zijn heel tevreden en doen het zeker weer

Bennie Zwakenberg
27 September 2021

patat was lauw berenhap zonder pindasaus

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Hallo, Vervelend om te horen dat uw bestelling niet helemaal naar wens is geweest. Echter is er bij de berehap geen saus aangegeven. Dit betekent dan ook dat wij er geen saus bij doen. Maar wil ik u wel bedanken voor uw feedback en gaan we er opletten om dit in de toekomst te voor te zijn.

Vd Zwaag
25 September 2021

De patat was koud. De bezorger kon het adres niet vinden. Had gewoon het mobiele nummer doorgegeven, maar blijkbaar is het beter om zelf een half uur te zoeken. En dan krijgen wij koude patat, zonder excuses of iets anders.

J
24 September 2021

Heerlijke broodjes en goedkoop

Martin Kroeskop
22 September 2021
Gert
20 September 2021
Snacker
16 September 2021

Goed eten voor een goede prijs en een snelle bezorging van een vriendelijke bezorger

Koen
14 September 2021

Uitstekend

Michelle Ketelaar
11 September 2021

De kinderen vonden het Kids menu geweldig met het speelgoed. Snacks en broodjes waren heerlijk alleen de patat was lauw en taai.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Goedenavond, Ikzie dat u Franse friet besteld hebt, deze is minder geschikt voor bezorging.

T & M
10 September 2021

Complimenten aan de kok!

Wolters
6 September 2021

Iets meer op de tijd letten. En zorgen dan de bestelling klopt. Maar het eten was super lekker.

SKOR
3 September 2021
Entjew
29 August 2021

Patat was koud gehaktbal knetter hard bijna 2 uur gewacht op eten haf 5 uur besteld zou kwart over 6 krijgen kreeg het 10 voor 7

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacobs
27 August 2021

De frikandel speciaal met joppiesaus hoeft voor mij niet. Maar dat is persoonlijk.

Elisabeth
25 August 2021

Super goed eten. En de bezirging ook perfect.

Brenda
24 August 2021

Het eten was er super snel en was top. Wij zullen hier vaker bestellen

Sam Deckers
21 August 2021
Rick
20 August 2021

niet de uitjes vergeten op het pistoletje Filet American :)

Daniël B
16 August 2021

Meestal zijn bezorgtijden overal langer op zondag, maar we werden gebeld of het eerder kon. Nou, prima hoor. Dus ruim 20 minuten op tijd ons eten ontvangen, haha! Heel lekker gegeten. Enig verbeterpuntje blijft dat de aardappels te hard gebakken worden; een paar aardappelschijfjes waren net chips, en de krieltjes waren allemaal zwart aan 1 kant, en dat is toch jammer. Maar ach, daar is wel om heen te eten. Daarbij was de rest weer van topkwaliteit, dus toch gewoon 5 sterretjes van ons.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Edward
15 August 2021

Het eten was iets lauwer dan anders, maar net zo smakelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jc meijer
14 August 2021

Heerlijk eten met nog warme groente heerlijke gebakken krieltjes en zelfs een bekertje ijs.

Hester
14 August 2021
Merel en Annette
11 August 2021

We zijn bijna altijd super tevreden. Toch vonden we het dit keer jammer dat de patat in een zak zat, ipv in bakjes met de mayo erbij. Ook klopte de saus niet bij de snacks. We hopen de volgende keer weer een ‘normale’ bestelling te ontvangen.

Ooms
7 August 2021
Stefan
6 August 2021

Heerlijk gegeten weer! Super lekker eten! Snelle bezorging

Jord Mulder
5 August 2021

Eten was zoals gewoonlijk lekker, bezorging was ook goed, 10 minuten te vroeg maar dat was geen probleem.

Zoe
2 August 2021
Marloes
2 August 2021
B. Gauw
30 Juli 2021

Zo'n 1-2 keer per maand bestel ik het kipsaté menu. Voor de derde keer in het afgelopen half jaar is de saté saus vergeten en kreeg ik droge stukken kip zonder saus. Dit wordt nu wel een beetje vervelend.

Daniël B
29 Juli 2021

Kwaliteit van het eten is bijna altijd van topniveau. Aardappellen waren wel op het randje van te hard gebakken, wat vaker voorkomt, maar ze smaakten gelukkig prima. Wel miste een deel van de bestelling. Bij een van de menu's hadden we krieltjes gekozen, maar die waren nergens te vinden. Toen hebben we de gebakken aardappels van het andere menu maar gedeeld. Ook hadden we een portie kipsate waar stokbrood bij zou zitten, maar dat was ook nergens te vinden... er zat wel groente en een bol slaatje bij, dus misschien dat het menu aangepast was, maar dat was dan niet duideiljk. Maar ik was niet van plan om te bellen en moeilijk te doen voor die paar dingetjes. De kwaliteit van de rest zelf was allemaal echt top, en we hebben dan ondanks de gebreken wel heerlijk gegeten. Vooral het spul wat uit eigen keuken is, dat merk je gewoon dat de kwaliteit bovengemiddeld goed is. Als de bestellingen compleet zouden zijn geweest, dan was het een 5/5. Jammer genoeg dit keer een minpuntje voor

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Daniel Bedankt voor je kritische doch lovende reactie. Wij werken er elke dag keihard aan om de eigengemaakte producten goed en compleet bij de klanten te krijgen. uw opmerkingen helpen daarbij om ons scherp te houden.

Peter Olthof
29 Juli 2021

we hebben een grote bestelling gedaan voor 7 personen, helaas ontbrak er een frikandel en een beker satesaus, proberen te bellen maar constant in gesprek

QT
26 Juli 2021

Snel vers lekker knapperig gebakken ze waren overheerlijk lekkker dikke 10 verdient 😋

De Jonge
26 Juli 2021
Ruben
23 Juli 2021
Erik
16 Juli 2021

Al een paar keer 15 min later bezorgd dan afgesproken. Status van de bestelling komt pas meer dan een 1 uur later, nadat de bestelling is afgeleverd.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Dat komt omdat het dan druk is, we zijn dan bezig met bestellingen klaarmaken, en we hebben geen mensen continu achter de computer

kosters
16 Juli 2021

kwaliteit is goed, porties zijn groot. Meestal is de patat niet helemaal warm, misschien denken aan zakjes die patat wat langer op temperatuur houdt

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Zeker waar wat u zegt. Alleen heeft u ras patat besteld en die is minder geschikt voor bezorging, omdat de patat zo dun is.

Justin Kuiper
11 Juli 2021
FN
11 Juli 2021
Hester
11 Juli 2021

Voor herhaling vatbaar......👍😁

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joop
9 Juli 2021

Uitstekend

steenbergen
4 Juli 2021

Lekkere karbonade met saus en franse friet. uitstekende kwaliteit. Volgens mij de enige die nog een ambachtelijke karbonade in de aanbieding heeft. Top!

Kamphuis
3 Juli 2021

Top! Zoals altijd.

Moniek
2 Juli 2021

Erg lekker.

Patrick Mulder
2 Juli 2021
Angela
29 Juni 2021

Zeer tevreden en bestellen zeker vaker!

Peter
28 Juni 2021

Viel tegen heb een schnitzel menu besteldmaar bestond alleen uit patat en een schnitzel. Bij een menu verwacht je iets meer bijvoorbeeld. Groente sla rauwkost bolletje slaatje.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Peter, Als ik uw bestelling bekijk heeft u de aanbieding schnitzel met friet besteld, en dat is inderdaad ook niet meer dan dat. Als u een schnitzel menu besteld krijgt u er ook warme groente, rauwkost, appelmoes en een ijsje als toetje bij. We hebben dus wel wat u zoekt.

Jeroen
28 Juni 2021

Bezorg tijd en indicatie kwamen niet overeen. Patat kon niet glutenvrij. Gelukkig is daarover nog wel gebeld en ben ik niet ziek geworden. Maar eten kon ik ook niet.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Jeroen, Deze keer kon de patat niet gegarandeerd glutenvrij geleverd worden, normaal is dit geen probleem. Verder was het erg druk op deze maandag waardoor de levertijd wat uitliep.

I.talen
25 Juni 2021

Super

jan meijer
22 Juni 2021

Lekker eten met warme groente wat je bijna nergens meer krijgt rauwkost appelmoes gebakken krieltjes en zelfs een bolletje ijs voor een nette prijs.

Louretta
17 Juni 2021

Het was wel lekker,alleen waren sommige aardbeien wel hĂ©Ă©l erg groot. Beter iets kleinere stukken voor een volgende keer😉

Mandy
15 Juni 2021

Eten was opzich prima kipshoarma beetje hard en wat taaie stukken alleen 3x terug gebeld omdat ik iets in mijn tas had zitten wat er niet in hoorde en helaas werd er niet opgepakt

Herrie
12 Juni 2021

Hamburgers besteld waren lekker en heel groot

Lizette
11 Juni 2021

Alles goed

k.l. van kooten
11 Juni 2021

bestelling was prima. jammer dat de bestelde satesaus er niet bij zat.

John
10 Juni 2021

Bestelde hamburgers en patat was heel lekker en zeker voor herhaling vatbaar. De bezorging was wel half uur later dan de computer aangaf..een mailtje met bijgestelde tijd niet gezien. Volgende keer beter.

Eva
10 Juni 2021

Eten was goed en warm. Schnitzel wel weer aangebrand. Bezorging zou binnen een uur plaatsvinden maar duurde 2 uur.

Alfons
7 Juni 2021

Berehap smaakte aangebrand ((Het spek tussen de berehap was verbrand) Patatjes waren heerlijk! Alleen ga ook. Nooit meer online bestellen want anderhalf uur wachten op een patatje met een berehap gaat mij te ver!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Het was zondag erg druk in de avondspits Vandaar dat het langer duurde, excuses

OT
7 Juni 2021

Was top!

benniezwakenberg
6 Juni 2021

die rauwkost hoeft voor ons niet niet lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Margreet
6 Juni 2021

Het was weer heerlijk, wel wat later maar dat werd weer goed gemaakt met een extra toetje! Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leijnse
6 Juni 2021

Vandaag niet helemaal goed gegaan met de bestelling. Maar ze hebben het nagebracht. En kregen extra ijs toe. Bedankt ervoor en word zeer gewaardeerd!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daniel Roesink
5 Juni 2021
Magdelijns
30 Mai 2021

De schoarma was vrij hard en groot deel zelfs zwart verbrand

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marrejett
30 Mai 2021

De bestelling kwam later dan werd gezegd. Kan gebeuren. Het werd op de fiets gebracht. Helaas was de patat niet echt warm. Het ijs en de milkshake zaten in dezelfde papieren tas als de warme snacks. Denk dat dit een oorzaak kan zijn. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erik
26 Mai 2021

Smaakte erg goed, alleen jammer dat het bakje met de gehaktbal en jus er meer in gegooid bleek dan in de tas gedaan. Alle jus was er uit gelopen en gelekt door de tas en op mijn bekleding van de auto

Sd
26 Mai 2021

Lekker !

D. K.
26 Mai 2021
Elisabeth
26 Mai 2021

Geweldig goed eten. Bezorging ook top.

Eugenie Zitter
25 Mai 2021

Eten prima.bezorging uitstekend

Koen
25 Mai 2021

Uitstekend van smaak en hoeveelheid.

HJV
25 Mai 2021

Om 17.15 uur bestelling gedaan. Levering 18.00 uur aangevinkt. Om 18.30 uur de bezorger pas aan de deur. Duurt wel heel lang voor wat friet en een paar snacks. Ook geen bericht gekregen dat het iets langer zou duren en ook geen excuses dat het langer heeft geduurd. Snap dat het druk kan zijn maar stuur dan een bericht dat het wat langer duurt of maak op zijn minst excuses wanneer je aan deur staat.

Lizette
24 Mai 2021

Dikke prima!

Ricky
24 Mai 2021

Snel en lekker

Linda
24 Mai 2021
Kuipers
23 Mai 2021

De schnitzel was heerlijk . Maar er moesten erg lang wachten tot het bezorgd werd 1 uur en 45 minuten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Buiting Staalbouw
21 Mai 2021
Tijhof Kantoor
21 Mai 2021

Had een Boswandeling besteld. De hamburger was te lang gebakken. Was ook wat zwart

Marrejett
21 Mai 2021

Zeer snelle bezorging, Heerlijke patat en nassieschijf. De kalfskroket viel bijna uit elkaar, helaas. Alles erg warm zoals het hoort,. De milkshake zalig dik. Voor mij de eerste en zeker niet de laatste keer. Top. 💋

Hugo
18 Mai 2021

Prima prijs kwaliteit

Margreet
16 Mai 2021

Was weer lekker en op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eugénie
16 Mai 2021

Altijd goed.bezorging goed eten lekker.ga zo door.

Bert
14 Mai 2021

Lekker gegeten.

Lisanne
13 Mai 2021

Het eten was super lekker en warm! Ook meer dan genoeg. Het was er precies op de afgesproken tijd. We gaan zeker vaker bij jullie bestellen!

Edward
10 Mai 2021

Heerlijk gegeten! En soms lijkt chocolade ijs op pindasaus... En binnen tien minuten was er een nieuw bakje. Complimenten voor de service en de glimlach..!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Reuvekamp
9 Mai 2021

Eten was weer top! En precies op tijd. Misschien eens een keer wat variatie in de groentes? Altijd zeer gevreden, en het smaakt heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ina Vos
8 Mai 2021

Prima en op tijd was heerlijk

Dennis
8 Mai 2021

Het was super lekker goed tevreden

Bertran
7 Mai 2021

Prima!

Hans Wijlens
7 Mai 2021

Alles was wederom heerlijk alleen viel de patat spekjes wel tegen. Veel geld voor hetgeen je kreeg. Spekjes waren hard en niet erg rijk aanwezig.

Tijhof Kantoor
7 Mai 2021

Was weer prima verzorgt. Boswandeling, Stokje Brie gezond en Stokje Filet speciaal

steenbergen
6 Mai 2021

lekkere karbonades, franse friet ook prima kwaliteit. n.b. Bökkerink is het enige cafetaria die in de pan gebraden karbonade aanbiedt.

Breukers
6 Mai 2021

Heerlijk! Met name de groenten!!! Wij gaan zeker vaker vaker bestellen.

Chris
5 Mai 2021

Lekker eten. Wel vond ik de babi pangang er een beetje vies uitzien, waardoor de eetlust van mijn vader ver te zoeken was.

Jasper
3 Mai 2021

Voor het eerst gegeten en het zeker niet voor het laatst , alles was goed gaar en goed van smaak

Denise
2 Mai 2021
Hester
1 Mai 2021

Alles was goed heet en keurig op tijd bezorgd en allemaal even lekker.

Hilly Dekker
29 April 2021

Prima! Vriendelijk.

Cor
27 April 2021

Uitstekend wederom.

Sophie
27 April 2021

We bestellen regelmatig bij jullie, en zijn eigenlijk altijd tevreden. Het eten was echter vandaag niet lekker. Het vlees en de snacks waren allemaal net niet aangebrand, maar wel donker, hard en taai. De aardappeltjes/patatjes waren wel goed.

Önder
27 April 2021

Ja super lekker Ga zo door! Dankjewel mensen en tot snel

Dennis
27 April 2021

Zoals altijd fantastische 👌👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jolanda Nijenboer
27 April 2021

Voor de eerste keer een bestelling gedaan. Het was heerlijk. Patatjes krokant gebakken. Je werd per mail op de hoogte gehouden wanneer je bestelling onderweg was. Alles was goed verpakt en nog lekker warm bij aankomst. We gaan niet zeker nog een keer bestellen.

Steenbergen
22 April 2021

Uitstekend eten. Razend snel bezorgd, ruim binnen de aangegeven tijdslijn.

Oosterveld
21 April 2021

Het eten was helaas al erg koud en 20 minuten later als aangegeven. Dat het wat later was vanwege de drukte is prima maar dat het koud was vonden wij behoorlijk vervelend

Amber
21 April 2021

Super lekker vriendelijke bezorger!

Scharphof
20 April 2021

bestelling niet goed gelezen trio met mayonaise kregen met pindasaus en gehaktbal met mayonaise besteld zat er niet bij

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Goedenavond Frederique, Spijtig dat de gehaktbal er niet bij zat. Het beste is om even te bellen als er iets mist dan kunnen we 't gelijk oplossen. We kunnen nu het bedrag met de volgende bestelling verrekenen, wilt u dat dan ook even vermelden? Ik maak er notitie van op de zaak

Denise
18 April 2021
Petra
18 April 2021

Heerlijk, goed warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Veldman
18 April 2021

Superlekker

Dick
17 April 2021

Heerlijke veggie burgers en patat, aan te raden! Prima, vriendelijke bezorging.

Mirella
14 April 2021

Eten altijd goed, de vergeten bestelling van vorige keer goed opgelost, vriendelijke bezorgers

peter
12 April 2021

grote bestelling gedaan, het meeste was zeer lekker, behalve de braadworst, in stukjes gesneden en gebakken, viel tegen de rest was goed

Denise
11 April 2021
Netters
10 April 2021

Was weer goed voor elkaar ,smaakte weer super

Petra
10 April 2021

Schnitzel en gebakken krieltjes top! Patat en kaastengels waren niet warm maar voor de rest prima.

Bertran
9 April 2021

Prima.

Kuipers
5 April 2021

Het was heerlijk

Denise
5 April 2021

Het ijs was heerlijk en bezorging was mooi op tijd.

Emma
2 April 2021
Koen
30 MĂ€rz 2021

Prima en zeer smakelijk.

Anoniem
28 MĂ€rz 2021
Ilona de Jager Schippers
27 MĂ€rz 2021

Hallo, wij hebben vandaag een bestelling geplaatst. Mijn collega kreeg door bij aflevering dat het broodje brie geen sellerie bevatte (wat wel aangegeven was bij de bestelling). We kregen 0,25 cent terug omdat het er niet bij geleverd was. Echter wordt er wel gefactureerd op 0,50 cent.

Antwort von Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Sorry voor de vergissing, ik had 't even na moeten kijken ik had de verkeerde prijs in m'n hoofd. Als u 't goed vind verrekenen we dat met de volgende bestelling.

Veel te laat
25 MĂ€rz 2021

Laat bezorgt en weinig patat. Niet wat we van hun gewend zijn

Michiel
24 MĂ€rz 2021

Het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaarđŸ‘ŒđŸ»

Anoniem
21 MĂ€rz 2021
Exmann
21 MĂ€rz 2021

Smaakte goed, snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

v scherpenzeel
20 MĂ€rz 2021

Eten zoals altijd weer stipt op tijd geleverd. Heerlijk gegeten!

Cor
19 MĂ€rz 2021

Erg goed weer.

Eugénie
18 MĂ€rz 2021
Marion Feth
18 MĂ€rz 2021

Sehr leckeres Essen,sehr freundliches Personal, Jedoch haben wir zu spĂ€t in die TĂŒte geschaut und das Kids Menu meines Sohnes hat leider gefehlt

Stegehuis
17 MĂ€rz 2021

Het eten smaakte goed, alleen het leek of de burgers in het bakje gesmeten waren. ( het oog wil ook wat) Na iets meer dan 1 1/2 uur bestelling pas ontvangen wel erg lang voor gewoon patat en 4 burgers.

Van
17 MĂ€rz 2021

Waardeloos alles veel te lang gebakken terwijl normaal goed is

Greet