Beoordelingen van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo Almelo

Recente recensies

5.0
jc meijer
gisteren

Heerlijk zoals altijd

Staalbouw Almelo
16 oktober 2021

Week na week netjes op tijd.

Koen
12 oktober 2021

Erg lekker.

Eric
7 oktober 2021

Goed als altijd, en sneller bezorgd dan de tijdsinschatting vooraf, top.

Patricia De Vries
3 oktober 2021

Zoals altijd...dik tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moniek Snellink
2 oktober 2021

Heel veel keus, bezorgt zeer binnen de tijd, heerlijk eten, goed warm, goede prijs! Top

J Bonthuis
30 september 2021

alles was lekker heet en nog heel knapperig zijn heel tevreden en doen het zeker weer

Bennie Zwakenberg
27 september 2021

patat was lauw berenhap zonder pindasaus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Hallo, Vervelend om te horen dat uw bestelling niet helemaal naar wens is geweest. Echter is er bij de berehap geen saus aangegeven. Dit betekent dan ook dat wij er geen saus bij doen. Maar wil ik u wel bedanken voor uw feedback en gaan we er opletten om dit in de toekomst te voor te zijn.

Vd Zwaag
25 september 2021

De patat was koud. De bezorger kon het adres niet vinden. Had gewoon het mobiele nummer doorgegeven, maar blijkbaar is het beter om zelf een half uur te zoeken. En dan krijgen wij koude patat, zonder excuses of iets anders.

J
24 september 2021

Heerlijke broodjes en goedkoop

Martin Kroeskop
22 september 2021
Gert
20 september 2021
Snacker
16 september 2021

Goed eten voor een goede prijs en een snelle bezorging van een vriendelijke bezorger

Koen
14 september 2021

Uitstekend

Michelle Ketelaar
11 september 2021

De kinderen vonden het Kids menu geweldig met het speelgoed. Snacks en broodjes waren heerlijk alleen de patat was lauw en taai.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Goedenavond, Ikzie dat u Franse friet besteld hebt, deze is minder geschikt voor bezorging.

T & M
10 september 2021

Complimenten aan de kok!

Wolters
6 september 2021

Iets meer op de tijd letten. En zorgen dan de bestelling klopt. Maar het eten was super lekker.

SKOR
3 september 2021
Entjew
29 augustus 2021

Patat was koud gehaktbal knetter hard bijna 2 uur gewacht op eten haf 5 uur besteld zou kwart over 6 krijgen kreeg het 10 voor 7

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacobs
27 augustus 2021

De frikandel speciaal met joppiesaus hoeft voor mij niet. Maar dat is persoonlijk.

Elisabeth
25 augustus 2021

Super goed eten. En de bezirging ook perfect.

Brenda
24 augustus 2021

Het eten was er super snel en was top. Wij zullen hier vaker bestellen

Sam Deckers
21 augustus 2021
Rick
20 augustus 2021

niet de uitjes vergeten op het pistoletje Filet American :)

Dani√ęl B
16 augustus 2021

Meestal zijn bezorgtijden overal langer op zondag, maar we werden gebeld of het eerder kon. Nou, prima hoor. Dus ruim 20 minuten op tijd ons eten ontvangen, haha! Heel lekker gegeten. Enig verbeterpuntje blijft dat de aardappels te hard gebakken worden; een paar aardappelschijfjes waren net chips, en de krieltjes waren allemaal zwart aan 1 kant, en dat is toch jammer. Maar ach, daar is wel om heen te eten. Daarbij was de rest weer van topkwaliteit, dus toch gewoon 5 sterretjes van ons.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edward
15 augustus 2021

Het eten was iets lauwer dan anders, maar net zo smakelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jc meijer
14 augustus 2021

Heerlijk eten met nog warme groente heerlijke gebakken krieltjes en zelfs een bekertje ijs.

Hester
14 augustus 2021
Merel en Annette
11 augustus 2021

We zijn bijna altijd super tevreden. Toch vonden we het dit keer jammer dat de patat in een zak zat, ipv in bakjes met de mayo erbij. Ook klopte de saus niet bij de snacks. We hopen de volgende keer weer een ‚Äėnormale‚Äô bestelling te ontvangen.

Ooms
7 augustus 2021
Stefan
6 augustus 2021

Heerlijk gegeten weer! Super lekker eten! Snelle bezorging

Jord Mulder
5 augustus 2021

Eten was zoals gewoonlijk lekker, bezorging was ook goed, 10 minuten te vroeg maar dat was geen probleem.

Zoe
2 augustus 2021
Marloes
2 augustus 2021
B. Gauw
30 juli 2021

Zo'n 1-2 keer per maand bestel ik het kipsaté menu. Voor de derde keer in het afgelopen half jaar is de saté saus vergeten en kreeg ik droge stukken kip zonder saus. Dit wordt nu wel een beetje vervelend.

Dani√ęl B
29 juli 2021

Kwaliteit van het eten is bijna altijd van topniveau. Aardappellen waren wel op het randje van te hard gebakken, wat vaker voorkomt, maar ze smaakten gelukkig prima. Wel miste een deel van de bestelling. Bij een van de menu's hadden we krieltjes gekozen, maar die waren nergens te vinden. Toen hebben we de gebakken aardappels van het andere menu maar gedeeld. Ook hadden we een portie kipsate waar stokbrood bij zou zitten, maar dat was ook nergens te vinden... er zat wel groente en een bol slaatje bij, dus misschien dat het menu aangepast was, maar dat was dan niet duideiljk. Maar ik was niet van plan om te bellen en moeilijk te doen voor die paar dingetjes. De kwaliteit van de rest zelf was allemaal echt top, en we hebben dan ondanks de gebreken wel heerlijk gegeten. Vooral het spul wat uit eigen keuken is, dat merk je gewoon dat de kwaliteit bovengemiddeld goed is. Als de bestellingen compleet zouden zijn geweest, dan was het een 5/5. Jammer genoeg dit keer een minpuntje voor

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Daniel Bedankt voor je kritische doch lovende reactie. Wij werken er elke dag keihard aan om de eigengemaakte producten goed en compleet bij de klanten te krijgen. uw opmerkingen helpen daarbij om ons scherp te houden.

Peter Olthof
29 juli 2021

we hebben een grote bestelling gedaan voor 7 personen, helaas ontbrak er een frikandel en een beker satesaus, proberen te bellen maar constant in gesprek

QT
26 juli 2021

Snel vers lekker knapperig gebakken ze waren overheerlijk lekkker dikke 10 verdient ūüėč

De Jonge
26 juli 2021
Ruben
23 juli 2021
Erik
16 juli 2021

Al een paar keer 15 min later bezorgd dan afgesproken. Status van de bestelling komt pas meer dan een 1 uur later, nadat de bestelling is afgeleverd.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Dat komt omdat het dan druk is, we zijn dan bezig met bestellingen klaarmaken, en we hebben geen mensen continu achter de computer

kosters
16 juli 2021

kwaliteit is goed, porties zijn groot. Meestal is de patat niet helemaal warm, misschien denken aan zakjes die patat wat langer op temperatuur houdt

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Zeker waar wat u zegt. Alleen heeft u ras patat besteld en die is minder geschikt voor bezorging, omdat de patat zo dun is.

Justin Kuiper
11 juli 2021
FN
11 juli 2021
Hester
11 juli 2021

Voor herhaling vatbaar......ūüĎćūüėĀ

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop
9 juli 2021

Uitstekend

steenbergen
4 juli 2021

Lekkere karbonade met saus en franse friet. uitstekende kwaliteit. Volgens mij de enige die nog een ambachtelijke karbonade in de aanbieding heeft. Top!

Kamphuis
3 juli 2021

Top! Zoals altijd.

Moniek
2 juli 2021

Erg lekker.

Patrick Mulder
2 juli 2021
Angela
29 juni 2021

Zeer tevreden en bestellen zeker vaker!

Peter
28 juni 2021

Viel tegen heb een schnitzel menu besteldmaar bestond alleen uit patat en een schnitzel. Bij een menu verwacht je iets meer bijvoorbeeld. Groente sla rauwkost bolletje slaatje.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Peter, Als ik uw bestelling bekijk heeft u de aanbieding schnitzel met friet besteld, en dat is inderdaad ook niet meer dan dat. Als u een schnitzel menu besteld krijgt u er ook warme groente, rauwkost, appelmoes en een ijsje als toetje bij. We hebben dus wel wat u zoekt.

Jeroen
28 juni 2021

Bezorg tijd en indicatie kwamen niet overeen. Patat kon niet glutenvrij. Gelukkig is daarover nog wel gebeld en ben ik niet ziek geworden. Maar eten kon ik ook niet.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Jeroen, Deze keer kon de patat niet gegarandeerd glutenvrij geleverd worden, normaal is dit geen probleem. Verder was het erg druk op deze maandag waardoor de levertijd wat uitliep.

I.talen
25 juni 2021

Super

jan meijer
22 juni 2021

Lekker eten met warme groente wat je bijna nergens meer krijgt rauwkost appelmoes gebakken krieltjes en zelfs een bolletje ijs voor een nette prijs.

Louretta
17 juni 2021

Het was wel lekker,alleen waren sommige aardbeien wel h√©√©l erg groot. Beter iets kleinere stukken voor een volgende keerūüėČ

Mandy
15 juni 2021

Eten was opzich prima kipshoarma beetje hard en wat taaie stukken alleen 3x terug gebeld omdat ik iets in mijn tas had zitten wat er niet in hoorde en helaas werd er niet opgepakt

Herrie
12 juni 2021

Hamburgers besteld waren lekker en heel groot

Lizette
11 juni 2021

Alles goed

k.l. van kooten
11 juni 2021

bestelling was prima. jammer dat de bestelde satesaus er niet bij zat.

John
10 juni 2021

Bestelde hamburgers en patat was heel lekker en zeker voor herhaling vatbaar. De bezorging was wel half uur later dan de computer aangaf..een mailtje met bijgestelde tijd niet gezien. Volgende keer beter.

Eva
10 juni 2021

Eten was goed en warm. Schnitzel wel weer aangebrand. Bezorging zou binnen een uur plaatsvinden maar duurde 2 uur.

Alfons
7 juni 2021

Berehap smaakte aangebrand ((Het spek tussen de berehap was verbrand) Patatjes waren heerlijk! Alleen ga ook. Nooit meer online bestellen want anderhalf uur wachten op een patatje met een berehap gaat mij te ver!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Het was zondag erg druk in de avondspits Vandaar dat het langer duurde, excuses

OT
7 juni 2021

Was top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

benniezwakenberg
6 juni 2021

die rauwkost hoeft voor ons niet niet lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margreet
6 juni 2021

Het was weer heerlijk, wel wat later maar dat werd weer goed gemaakt met een extra toetje! Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leijnse
6 juni 2021

Vandaag niet helemaal goed gegaan met de bestelling. Maar ze hebben het nagebracht. En kregen extra ijs toe. Bedankt ervoor en word zeer gewaardeerd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniel Roesink
5 juni 2021
Magdelijns
30 mei 2021

De schoarma was vrij hard en groot deel zelfs zwart verbrand

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marrejett
30 mei 2021

De bestelling kwam later dan werd gezegd. Kan gebeuren. Het werd op de fiets gebracht. Helaas was de patat niet echt warm. Het ijs en de milkshake zaten in dezelfde papieren tas als de warme snacks. Denk dat dit een oorzaak kan zijn. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
26 mei 2021

Smaakte erg goed, alleen jammer dat het bakje met de gehaktbal en jus er meer in gegooid bleek dan in de tas gedaan. Alle jus was er uit gelopen en gelekt door de tas en op mijn bekleding van de auto

Sd
26 mei 2021

Lekker !

D. K.
26 mei 2021
Elisabeth
26 mei 2021

Geweldig goed eten. Bezorging ook top.

Eugenie Zitter
25 mei 2021

Eten prima.bezorging uitstekend

Koen
25 mei 2021

Uitstekend van smaak en hoeveelheid.

HJV
25 mei 2021

Om 17.15 uur bestelling gedaan. Levering 18.00 uur aangevinkt. Om 18.30 uur de bezorger pas aan de deur. Duurt wel heel lang voor wat friet en een paar snacks. Ook geen bericht gekregen dat het iets langer zou duren en ook geen excuses dat het langer heeft geduurd. Snap dat het druk kan zijn maar stuur dan een bericht dat het wat langer duurt of maak op zijn minst excuses wanneer je aan deur staat.

Lizette
24 mei 2021

Dikke prima!

Ricky
24 mei 2021

Snel en lekker

Linda
24 mei 2021
Kuipers
23 mei 2021

De schnitzel was heerlijk . Maar er moesten erg lang wachten tot het bezorgd werd 1 uur en 45 minuten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Buiting Staalbouw
21 mei 2021
Tijhof Kantoor
21 mei 2021

Had een Boswandeling besteld. De hamburger was te lang gebakken. Was ook wat zwart

Marrejett
21 mei 2021

Zeer snelle bezorging, Heerlijke patat en nassieschijf. De kalfskroket viel bijna uit elkaar, helaas. Alles erg warm zoals het hoort,. De milkshake zalig dik. Voor mij de eerste en zeker niet de laatste keer. Top. ūüíč

Hugo
18 mei 2021

Prima prijs kwaliteit

Margreet
16 mei 2021

Was weer lekker en op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eugénie
16 mei 2021

Altijd goed.bezorging goed eten lekker.ga zo door.

Bert
14 mei 2021

Lekker gegeten.

Lisanne
13 mei 2021

Het eten was super lekker en warm! Ook meer dan genoeg. Het was er precies op de afgesproken tijd. We gaan zeker vaker bij jullie bestellen!

Edward
10 mei 2021

Heerlijk gegeten! En soms lijkt chocolade ijs op pindasaus... En binnen tien minuten was er een nieuw bakje. Complimenten voor de service en de glimlach..!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reuvekamp
9 mei 2021

Eten was weer top! En precies op tijd. Misschien eens een keer wat variatie in de groentes? Altijd zeer gevreden, en het smaakt heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ina Vos
8 mei 2021

Prima en op tijd was heerlijk

Dennis
8 mei 2021

Het was super lekker goed tevreden

Bertran
7 mei 2021

Prima!

Hans Wijlens
7 mei 2021

Alles was wederom heerlijk alleen viel de patat spekjes wel tegen. Veel geld voor hetgeen je kreeg. Spekjes waren hard en niet erg rijk aanwezig.

Tijhof Kantoor
7 mei 2021

Was weer prima verzorgt. Boswandeling, Stokje Brie gezond en Stokje Filet speciaal

steenbergen
6 mei 2021

lekkere karbonades, franse friet ook prima kwaliteit. n.b. Bökkerink is het enige cafetaria die in de pan gebraden karbonade aanbiedt.

Breukers
6 mei 2021

Heerlijk! Met name de groenten!!! Wij gaan zeker vaker vaker bestellen.

Chris
5 mei 2021

Lekker eten. Wel vond ik de babi pangang er een beetje vies uitzien, waardoor de eetlust van mijn vader ver te zoeken was.

Jasper
3 mei 2021

Voor het eerst gegeten en het zeker niet voor het laatst , alles was goed gaar en goed van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise
2 mei 2021
Hester
1 mei 2021

Alles was goed heet en keurig op tijd bezorgd en allemaal even lekker.

Hilly Dekker
29 april 2021

Prima! Vriendelijk.

Cor
27 april 2021

Uitstekend wederom.

Sophie
27 april 2021

We bestellen regelmatig bij jullie, en zijn eigenlijk altijd tevreden. Het eten was echter vandaag niet lekker. Het vlees en de snacks waren allemaal net niet aangebrand, maar wel donker, hard en taai. De aardappeltjes/patatjes waren wel goed.

√Ėnder
27 april 2021

Ja super lekker Ga zo door! Dankjewel mensen en tot snel

Dennis
27 april 2021

Zoals altijd fantastische ūüĎĆūüĎć

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Nijenboer
27 april 2021

Voor de eerste keer een bestelling gedaan. Het was heerlijk. Patatjes krokant gebakken. Je werd per mail op de hoogte gehouden wanneer je bestelling onderweg was. Alles was goed verpakt en nog lekker warm bij aankomst. We gaan niet zeker nog een keer bestellen.

Steenbergen
22 april 2021

Uitstekend eten. Razend snel bezorgd, ruim binnen de aangegeven tijdslijn.

Oosterveld
21 april 2021

Het eten was helaas al erg koud en 20 minuten later als aangegeven. Dat het wat later was vanwege de drukte is prima maar dat het koud was vonden wij behoorlijk vervelend

Amber
21 april 2021

Super lekker vriendelijke bezorger!

Scharphof
20 april 2021

bestelling niet goed gelezen trio met mayonaise kregen met pindasaus en gehaktbal met mayonaise besteld zat er niet bij

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Goedenavond Frederique, Spijtig dat de gehaktbal er niet bij zat. Het beste is om even te bellen als er iets mist dan kunnen we 't gelijk oplossen. We kunnen nu het bedrag met de volgende bestelling verrekenen, wilt u dat dan ook even vermelden? Ik maak er notitie van op de zaak

Denise
18 april 2021
Petra
18 april 2021

Heerlijk, goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veldman
18 april 2021

Superlekker

Dick
17 april 2021

Heerlijke veggie burgers en patat, aan te raden! Prima, vriendelijke bezorging.

Mirella
14 april 2021

Eten altijd goed, de vergeten bestelling van vorige keer goed opgelost, vriendelijke bezorgers

peter
12 april 2021

grote bestelling gedaan, het meeste was zeer lekker, behalve de braadworst, in stukjes gesneden en gebakken, viel tegen de rest was goed

Denise
11 april 2021
Netters
10 april 2021

Was weer goed voor elkaar ,smaakte weer super

Petra
10 april 2021

Schnitzel en gebakken krieltjes top! Patat en kaastengels waren niet warm maar voor de rest prima.

Bertran
9 april 2021

Prima.

Kuipers
5 april 2021

Het was heerlijk

Denise
5 april 2021

Het ijs was heerlijk en bezorging was mooi op tijd.

Emma
2 april 2021
Koen
30 maart 2021

Prima en zeer smakelijk.

Anoniem
28 maart 2021
Ilona de Jager Schippers
27 maart 2021

Hallo, wij hebben vandaag een bestelling geplaatst. Mijn collega kreeg door bij aflevering dat het broodje brie geen sellerie bevatte (wat wel aangegeven was bij de bestelling). We kregen 0,25 cent terug omdat het er niet bij geleverd was. Echter wordt er wel gefactureerd op 0,50 cent.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Sorry voor de vergissing, ik had 't even na moeten kijken ik had de verkeerde prijs in m'n hoofd. Als u 't goed vind verrekenen we dat met de volgende bestelling.

Veel te laat
25 maart 2021

Laat bezorgt en weinig patat. Niet wat we van hun gewend zijn

Michiel
24 maart 2021

Het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaarūüĎĆūüŹĽ

Anoniem
21 maart 2021
Exmann
21 maart 2021

Smaakte goed, snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

v scherpenzeel
20 maart 2021

Eten zoals altijd weer stipt op tijd geleverd. Heerlijk gegeten!

Cor
19 maart 2021

Erg goed weer.

Eugénie
18 maart 2021
Marion Feth
18 maart 2021

Sehr leckeres Essen,sehr freundliches Personal, Jedoch haben wir zu sp√§t in die T√ľte geschaut und das Kids Menu meines Sohnes hat leider gefehlt

Stegehuis
17 maart 2021

Het eten smaakte goed, alleen het leek of de burgers in het bakje gesmeten waren. ( het oog wil ook wat) Na iets meer dan 1 1/2 uur bestelling pas ontvangen wel erg lang voor gewoon patat en 4 burgers.

Van
17 maart 2021

Waardeloos alles veel te lang gebakken terwijl normaal goed is

Greet
16 maart 2021
Denise
14 maart 2021

De bezorger was ruim op tijd en het eten was heerlijk! Alleen had ik een vanille milkshake gekregen terwijl ik een chocolade milkshake besteld heb. Verder was het allemaal weer prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexander Nieuwenhuis
14 maart 2021

Erg lekker gegeten! Ook snel bezorgd. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
12 maart 2021

Eten was zo als altijd prima Bezorging ruim 20 min te vroeg Doet niets af aan het eten maar als je een bezorgtijd afspreekt snap ik dat het wat kan afwijken maar 20 min in mijn optiek wat veel

Uitstekend
12 maart 2021

Aanrader.

Moes
12 maart 2021
Leonie klaassen
8 maart 2021
Anoniem
8 maart 2021

Zoals altijd was het eten weer fantastisch.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Braamhaar
7 maart 2021

Misschien iets warme Verder smaakte het prima

Tessa
6 maart 2021

Het eten was koud toen het hier aan kwam helaas. Verder was het heerlijk..

Eric
5 maart 2021

Lekkere hap

Martin Kosters
3 maart 2021

Eten prima van kwaliteit maar helaas niet erg warm, Wel moeten bellen dat het eten ietwat laat bezorgd werd en er geen ijsjes en 1 portie patat in de tas zaten. Gebeld en later nabezorgd. Volgende keer graag bestelling goed controleren want was niet de eerste keer dat de bestelling niet compleet was.

Cor
2 maart 2021

Super.

Sebas
2 maart 2021

Ras patat was veel te lang gefrituurd donkerbuin en broos en vol met olie gezogen. De XL hamburger zat van alles tussen wat er anders niet tussen zit. Ras patat weggegooid en hamburger was nog te doen. Het eten was helaas ook niet heel warm meer. We zijn beter gewend van jullie.

Ubels
2 maart 2021

Lekker en warm

Coby Westhof
1 maart 2021

Prima verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dani√ęlle
28 februari 2021

Zoals altijd, was t top!

Mh
27 februari 2021
André
26 februari 2021

Mooi op tijd bezorgd, helaas was het eten niet echt warm meer

DJ TL
24 februari 2021

Goed en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tevreden klant
22 februari 2021

Super service Erg lekker en meer dan genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies
21 februari 2021

Het eten was heel erg lekker. Goed warm ook. Alleen jammer dat we erg lang op de bestelling moesten wachten. Voor 18 uur besteld, er werd gevraagd of het een kwartier later mocht, dat was geen probleem maar het werd pas rond 18.50.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bruggink
21 februari 2021

De korst was veel te hard gebakken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G. Heijink
21 februari 2021

Het eten was zoals altijd gewoon erg goed, behalve de saté, die was koud. Helaas de bezorgtijd was gewoon erg slecht. Om half 6 een bestelling gedaan, verwachte tijd was aangegeven rond 10 voor 7 vanwege drukte. Om 7 uur gebeld en er was nog niks met de bestelling gebeurd. Uiteindelijk dik 2 uur later de bestelling ontvangen na de bestelling. Tip voor de volgende keer, bel als de aangegeven tijd niet word gehaald, daar is wel begrip voor, maar niks van je laten horen en wachten totdat de klant beld verlies je klanten mee.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke
21 februari 2021

Verwachte levertijd rond 18.05....bezorging 17.25.....en 18.30 bericht dat het eten onderweg zou zijn. Bezorger had helaas geen werkend pin apparaat dus we zijn alsnog zelf heen geweest om te betalen. Shoarma was erg pittig. Bestelling compleet, voldoende en smakelijk .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edward
21 februari 2021

Het was weer heerlijk!

Sevan
21 februari 2021
Patrick
20 februari 2021

Bezorging rond aangegeven tijdstip bezorgd Eten was weer goed!

Cor
19 februari 2021

Was weer erg goed!

Andre
18 februari 2021

Heerlijk gegeten en ruim op tijd bezorgd.

Stefan
16 februari 2021

Top kwaliteit eten! Snelle en vriendelijke service! We gaan hier vaker bestellen

Ine ter Ellen
13 februari 2021

Het was heel lekker en zoals altijd goed verzorgd

Jessica
13 februari 2021
Didy
12 februari 2021

De sate had iets te veel zwarte randjes. Verder was het eten prima!

Mario
12 februari 2021

Uitstekend!

....
12 februari 2021

Van het eten ben ik beter gewend en de bezorging was deze x geheel slecht na 2 uur eindelijk het eten gekregen

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Dag Dion, Jammer om te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens is, door de huidige weersomstandigheden kunnen bezorgtijden oplopen. Normaliter zullen wij naar jouw adres een fietsbezorger inzetten aangezien dit minder dan een kilometer rijden is. Hierdoor kunnen we je bestelling sneller bezorgen. Echter door de huidige gladheid in B en C wegen kunnen wij geen fietsbezorgers inzetten. Hierdoor loopt de bezorgtijd op. Door vooruit te bestellen kunnen wij uw gewenste tijd vrijwel garanderen. Excuus voor het ongemak. Maar we doen ons best

Rene
3 februari 2021

Positief, zag er goed verzorgd uit en smaakte ook heerlijk, had 2 verschillende maaltijden besteld, is ook voor 2 dagen, eens een keer wat anders.

Bert
31 januari 2021

Snelle bezorging en alles was netjes verzorgd en warm. de volgende keer bestellen we weer bij bökkerink.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DJ TL
30 januari 2021
Dea
30 januari 2021

Ik bestel wel eens vaker bij ijsenzo en dan smaakt het goed! Maar dit keer viel het tegen. Ze waren een kwartier te laat wat ik opzich niet erg vind als het eten warm is. Dit was helaas niet het geval, het eten was lauw en slap geworden.

Gerwin
29 januari 2021

Top eten! Vers... van Almelo naar Wierden en alles lekker warm. Al met al. Heerlijk eten!!!

Ineke
28 januari 2021

Erg lekker alleen jammer dat ze de pindasaus waren vergeten maar na een belletje toch netjes gebracht.

Jordy
28 januari 2021

Was zoals gewoonlijk lekker en optijd nogsteeds warm..

Jacobs
27 januari 2021

Prima!

Ineke
26 januari 2021

Erg lekker vind bamischijf niert zo zat geen vlees in jammer

Brenda
26 januari 2021
Ethel Kosters
24 januari 2021

Lekker gegeten,toch maar weer besteld ondanks dat we vorige week geen satesaus op de haas hadden. (Link deed het toen niet)

Andrea schipdam
23 januari 2021
Johann
23 januari 2021
Chantal
20 januari 2021

Heerlijk gegeten bedankt voor het extra ijs

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Het ijsje wordt als toetje meegeleverd bij alle menu's. Fijn dat 't in de smaak viel

Monique V
16 januari 2021

Top!

Cor
15 januari 2021

Uitstekend zoals gebruikelijk.

Brenda Ent
12 januari 2021
Kostets
11 januari 2021
A. Jager
10 januari 2021

We misten één gerecht helaas. Al vaker besteld, altijd goed gegaan. Jammer van deze keer. Vriendelijke bezorgers, patat altijd krokant!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André
9 januari 2021

Mooi op tijd en heerlijk eten.

Jolanda plas
9 januari 2021
Eva
7 januari 2021

De kwaliteit viel dit keer tegen. De saus die warm moest zijn was koud en de schnitzel was aangebrand.

Gauw
6 januari 2021

Normaal gesproken erg tevreden, bestel mijn patat altijd bij jullie. Vandaag een kleine tegenvaller, geen satesaus bij de varkenshaassate. Heeft desondanks gesmaakt gelukkig!

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Hallo, Vervelend om te horen dat de pindasaus vergeten is, volgende keer zullen wij hier extra op letten! Dank voor uw feedback ūüĎćūüŹĽ

Cor
5 januari 2021

Erg goed zoals gebruikelijk.

Prakken
2 januari 2020

Toppie

Dijkstra
1 januari 2020

Eten was goed. Alleen de hamburger,bacon en uien waren wat aangebrand.

Joost
29 december 2020

Goede hoeveelheid smaakte goed ouderwets lekker

Sebas
29 december 2020

De helft van de ras patat was aan elkaar verkleefd en de helft minder saus. Jammer, want anders is het prima voor elkaar. Hoop dat het de volgende keer weer als vertrouwd is.

SA
29 december 2020
Bianca
28 december 2020

2e keer dat we wat besteld hebben en het was heerlijk. De raspatat was wel al wat afgekoeld maar dat was denk ik doordat er nog 1 bestelling was. De rest in de schuimbakjes was nog goed warm.

Rosa
28 december 2020

Was prima, goede snelle levering!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leushuis
23 december 2020

Erg lekker. Smaak was goed en netjes bezorgd. Alleen de ribbetjes waren erg droog. Gestoomde groente was een beetje papperig.

Henry
22 december 2020

Al vaker gezegd Eten is lekker en goed Maar temperatuur van het eten laat te wensen over Doe er in vredesnaam eens iets mee En verbeter dit nouw eens Jammer dat er niets mee word gedaan en niet op gereageerd word

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Dag Henry, Dank voor het schrijven van deze recensie. Vervelend om te horen dat de temperatuur niet altijd te wensen over houdt. Graag hoor ik van u wat er precies niet altijd op temperatuur is. U mag een mail sturen naar ijsenzo@live.nl. Dank u wel!

Born
20 december 2020

Voor het eerste keer hadden we slecht patat. Het leek of het oud patat was. Slof en koud. Verder prima en nooit klachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lyan
20 december 2020
Richard
20 december 2020

Super goed

Martine
19 december 2020

Heerlijk. Goed warm, goede portie. Voor herhaling vatbaar.

Esther
18 december 2020

Voor het eerst niet geheel tevreden. Bestellen altijd zelfde menu. Maar nu was het wel heel magertjes. Geen rauwkost, appelmoes en ijs. Wel zelfde betaald. Het geleverde was wel smakelijk. Het werd een kwartier te vroeg geleverd. Ook niet zo gewend

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Het spijt ons dat uw bestelling niet geheel compleet was. We gaan 't de volgende keer in orde maken met u

Ss
18 december 2020

Eten was heel koud!

Brenda
18 december 2020
Stegehuis
18 december 2020

Het was erg lekker. Helaas zat de peperroomsaus vol met champignons, die niet vermeld stonden. ūüėē

Cor
18 december 2020

Super zoals altijd eigenlijk. Aanrader!

Marieke Gerfen
18 december 2020

Was echt super van kwaliteit alleen jammer dat het niet echt warm was. Ik denk dat het komt door het lange wachten voordat het bezorgd werd.

Teunissen
17 december 2020
Ilse
13 december 2020

Lekkere hamburgers voor een goede prijs!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja
12 december 2020

Op tijd en lekker. De kinderen vinden dit de beste patatjes

Cor
11 december 2020

Wederom erg goed.

Alex
11 december 2020

Alles was goed warm en erg lekker! Broodje 'spoor was onbekend maar smaakte super! De saus bij het broodje beenham zat in een appart bakje, zo was goed te doseren hoeveel je er op wilt.

Nogarede
5 december 2020

Gaan we vaker doen.

Anja
1 december 2020
Cor
30 november 2020

Lekker zoals altijd!

Joachim
28 november 2020

Eten was koud. Patat ook. Heel jammer. Eten was meer dan 20 minuten onderweg.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Als u ontevreden bent over de bestelling kunt u ook even bellen, dan kunnen we er nog wat aan doen

Lesscher
27 november 2020

Eten super. Zou er om 18.50 uur zijn maar kwamen pas om 19.30 uur.

Zomer
27 november 2020

Het was perfect voor elkaar en een smakelijk geheel.

R Peters
24 november 2020

Super!! Eten was erg lekker en personeel ontzettend vriendelijk!

Henriette
23 november 2020

Eten is prima Alleen valt het mij op dat , omdat ik meestal hetzelfde bestel, de hoeveelheid verschilt. Het gaat om de patat stoofvlees. De ene keer is het apart verpakt en zit de stoofvlees in.een klein bakje. De andere x grote verpakking waarin de patat en stoofvlees gezamenlijk zitten. Hier zit dan ook aanzienlijk meer stoofvlees bij als in het kleine bakje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Beste Henriette, De hoeveelheid stoofvlees is elke keer precies gelijk, we portioneren de bakjes allemaal in een keer. Het zal dus de verpakking zijn die 't meer of minder doet lijken. De reden dat we 't apart verpakken is omdat dan de patat langer krokant blijft.

Marije
23 november 2020
Dennis
22 november 2020

Was weer lekker net als altijd Bezorging was mooi optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arie
21 november 2020

Zoals we gewend zijn : bestelling op tijd, goed van temperatuur en natuurlijk lekkerrrrrrrrrrrrr

Cor
20 november 2020

Super weer.

Dea
19 november 2020

Het eten smaakte goed en de bezorging was snel

Grob
15 november 2020

Loempia was lauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cor
13 november 2020

Prima zoals altijd.

Henry
13 november 2020

Ga zo door

Cor
12 november 2020

Zoals gebruikelijk: uitstekend!

V Pelgrum
12 november 2020

Door dat het laat werdt bezorgt was het eten bijna koud. Normaal is het eten altijd lekker warm.

Ellen Pieters
7 november 2020

Het eten was weer lekker , maar bij onze menu's ontbraken de rauwkost en bolletje ijs wat er normaal wel bijzit. We bestellen wel vaker maar hoop dat dit niet weer gebeurt je betaalt er wel voor. Daarom deze keer slechts 3 sterren

Carmen
5 november 2020

We bestellen hier altijd en zijn altijd erg tevreden. Helaas viel het vandaag erg tegen! Het eten was zo koud als het maar kan, bezorging was wel super het was er snel en de bezorgster was erg vriendelijk. Hopelijk is het de volgende keer weer als vanouds

Born
4 november 2020

Prima

InekeSpies
3 november 2020

Jullie gebruiken erg veel zoud op de patat en pindasaus is ook te zout en te dik gebruik iets melk of koffie melk smaakt lekker verder was het uitstekend

Arie
3 november 2020

de bekende snelle service met voedsel op temperatuur en natuurlijk smaakvol

Cor
2 november 2020

Namens degenen die mee hebben besteld: Drie keer uitstekend.

Aa
2 november 2020

Was geweldig lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zitter
31 oktober 2020

Op tijd ziet er goed verzorgd uit

Edward
30 oktober 2020

Goed en lekker als altijd. Dank!

Bart
30 oktober 2020

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben vanmiddag voor 52,50 een bestelling geplaatst... vindt het dan ook raar dat wij geen patat in bakjes krijgen maar gewoon los gestort in een zak en servetten vorkjes waren ook niet geleverd Dit vindt zeer spijtig Met vriendelijke groet Bart meijer

Fource
29 oktober 2020

Eten smaakt goed, patat smaakt heerlijk!

Fam Bolhoeve
27 oktober 2020

Het eten is erg goed,patat ook erg knapperig wel jammer dat bij de 2 x kipsate de pindasaus op beide portie’s vergeten waren

A.H.SLOT
27 oktober 2020

ETEN PRIMA,BEZORGING (QUA TIJD EN COMMUNICATIE) ABOMINABEL.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heutink
25 oktober 2020

Bestelling was niet compleet maar na een telefoontje werd de gemiste patat en 't pitabroodje dat wel normaal/zacht te eten was snel en vriendelijk geleverd. De 1e geleverde patat was helaas lauw en taai. Voortaan liefst patat in zakjes leveren en niet in de plastic bakjes, wordt heel slof. Rest was ook lauw, ondanks de toch vrij snelle levering. Ijsje erbij was zeker leuke verrassing!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henry
25 oktober 2020

Gewoon goed en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fokkert
24 oktober 2020

Het eten smaakte goed. De patat en schnitzel waren niet warm meer

Ingrid
24 oktober 2020

patat was koud maar de griekse burger was heerlijk!!!

Dennis
24 oktober 2020

Eten was super lekker en veel Bezorging was goed

Yvonne greiving
23 oktober 2020
Bianca
20 oktober 2020

Eten was bijna koud toen het bezorgd werd!!!

P.Visser
18 oktober 2020

Het smaakte heerlijk net als de andere keren. Men heeft daar een constante kwaliteit. Porties zijn ook meer dan voldoende. Zeer tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre
17 oktober 2020

Prima en op tijd bezorgd. Wij vonden de patat en aardappelen wel aan de zoute kant. Maar smaken verschillen en de rest was prima

Margreet
17 oktober 2020

Lekkere patat ! En natuurlijk het beste ijs !

Cor
16 oktober 2020

Uitstekend (zoals gebruikelijk)

Fenny Beuze
16 oktober 2020

Lekker

Protzie
16 oktober 2020

Vaker besteld altijd goed helaas was de raspatat echt niet lekker. Erg slap en smakeloos de rest was prima

Greet
16 oktober 2020
Denise
15 oktober 2020

Bezorging was mooi op tijd en het eten was weer heerlijk.

InekeSpies
13 oktober 2020

Alles was erg goed alleen patat erg zout

M. Wiersma
12 oktober 2020

Jullie lijken helaas weer te zijn terug gestapt op de zwart plastic bakjes bij Berehap XXL (bakjes gaan stuk/smelten) Gister om 18:15 besteld voor 19:00 om 19:30 zelf gebeld om te informeren want was toen nog niet bezorgd en geen communicatie gehad dat het druk was/later zou worden. Misschien een idee om JUS toe tevoegen als besteloptie bij de "bal uit de jus" wat. dit is wel zo lekker erbij (is mijn mening)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Dat de berehap in een zwart bakje is gedaan is een vergissing geweest van degene die de bestelling heeft klaargemaakt. Dus volgende keer zal de xxl berehap weer in de witte menubak komen Het probleem van jus bij de gehaktbal is dat die er bij bezorging altijd uitloopt. Daarom doen we dat nooit.

Prins
11 oktober 2020

Eten was lekker. Enkel zat de jus van de gehaktbal onder in de tas, hamburger broodje was klef (misschien van het vocht van de rundvlees hamburger of van de hoeveelheid saus, desondanks smaakte het wel goed) en kwam de bestelling ruim een half uur later dan gepland. Dochter was erg blij met haar cadeautje!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sch√ľtte
11 oktober 2020

De eerste bezorgtijd die ik kon kiezen was 17.45, ik heb voor zo snel mogelijk gekozen. De verwachte tijd was toen 17.50. Om 18.15 heb ik toch maar gebeld. Het bleek erg druk te zijn, maar de bestelling zou onderweg zijn. Om 18.30 ongeveer was het er, dus als het onderweg was, was het dat nog maar net. De dame die het kwam brengen was overigens supervriendelijk net als de dame aan de telefoon, maar als het zover uitloopt zou een (voor mijn part via app) berichtje naar de klant op zijn plaats zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bökkerink's cafetaria-ijsenzo

Helaas is het soms zo dat er in een korte tijd heel veel bestellingen binnenkomen. Dan is het onvermijdelijk dat er wachttijd ontstaat. Ook al geven wij de verwachte levertijd aan dan nog is het een indicatie omdat er tijdens de bereiding en/of bezorging vertraging kan ontstaan. Tijdig bestellen (voor 16 uur) zou ons enorm helpen

Mar o
10 oktober 2020

Goed eten. Netjes optijd.